Łączna liczba wyświetleń

Witam serdecznie!

Postanowiłem stworzyć tego bloga w celu przekazania mojej dotychczasowej wiedzy zdobytej w hodowli legwanów jak również informacji na temat innych gadów jaką posiadam.Myślę,że moja wiedza będzie przydatna i zwróci większą uwagę na terrarystykę.
Jeżeli uważacie,że podaję zbyt mało lub szczątkowe informacje to proszę o komentarze w odpowiednim temacie lub pytania.
Pozdrawiam

piątek, 4 maja 2012

Moje smoki:)

Atira(16miesięczna samica)


Nesaru(17miesięczny samiec)
Atira i Nesaru w chwili uniesienia:)Co zaowocowało 20 jajami.
Atira i Nesaru na moim patencie. Siatka pozwalająca im się wspinać,a jednocześnie chroni mnie przed sprzątaniem wszystkiego co znajduje się na półkach.
Atira jak była w ciąży:) Miała w sobie 20jaj! Sporo jak na 1,5roczną samiczkę.

Zdjęcie rentgenowskie mojej samicy,na których widać jaja.
Nesaru na ręce podczas wyjścia na jedną z wielu eskapad po pokoju.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz