Łączna liczba wyświetleń

Witam serdecznie!

Postanowiłem stworzyć tego bloga w celu przekazania mojej dotychczasowej wiedzy zdobytej w hodowli legwanów jak również informacji na temat innych gadów jaką posiadam.Myślę,że moja wiedza będzie przydatna i zwróci większą uwagę na terrarystykę.
Jeżeli uważacie,że podaję zbyt mało lub szczątkowe informacje to proszę o komentarze w odpowiednim temacie lub pytania.
Pozdrawiam

poniedziałek, 21 maja 2012

Animal hoarding - zbieractwo zwierząt

http://psychika.net/2011/11/animal-hoarding-zbieractwo-zwierzat.html

Pozwoliłem sobie wkleić ten artykuł gdyż problem jest poważny i bagatelizowany. Mam nadzieję,że autorka tego artykułu nie będzie miała mi tego za złe:)
Rozejrzyjcie się w około i po swoich znajomych czy nie ma objawów animal boarding.

2 komentarze:

  1. To mi przypomniało o programie który oglądaliśmy razem na discovery, pamiętasz? Jego bohaterka była uzależniona od posiadania niebezpiecznych zwierząt egzotycznych. Historia zakończyła się gorzko jak jeden z pupilów wysłał ja na tamten świat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie pamiętam tego programu:( To było o jednej klientce czy ogólnie o "zbieraczach" zwierząt?

    OdpowiedzUsuń